Der har været lidt problemer med madbestillingen til i morgen, Claus har rettet fejlen og det er nu muligt at bestille. Beklager ulejligheden 🫣🫣🫣🫣


Thorup-Klim Ungdomsklub


Claus Bennetsen

Aministrator på siden