I dag er der selvfølgelig klub igen. Der er ikke planlagt nogen særlige aktiviteter, men der er stadig masser at give sig til. Vi ses🤗🤗



nyt fra ungdomsklubben

Kategorier: Generelt

Claus Bennetsen

Aministrator på siden