For at blive Ildsjæl i Thorup-Klim Ungdomsklub, kræves der ingen særlige Uddannelse eller Kvalifikationer. Har man blot lysten til at tilbringe et par timer i selskab med områdets herlige unger, er det den helt rigtige egenskab at have.

Vi vil med klubben gerne give børnene et lille ugentligt frirum hvor de kan hygge sig med andre børn, med spil, kreative ting og meget mere. Samtidig er bagtanken også at lærer børnene at komme i hallen og se de aktiviteter der er i hallen og måske styrker området foreningsliv.

Er du vores ILDSJÆL for EN DAG, kan du i linket herunder se hvilke dage vi kan bruge hjælp. Du må gerne selv skrive dig på, men du kan også skrive til Claus eller Lisa så skriver vi dig gerne på.

PS. Skriver du dig selv på i skemaet, må du gerne skrive om du kan være der fra kl. 15 eller 16 samt navn og tlf. nr. Du skal også være opmærksom på at vi er pålagt at indhente børneattest på dig inden du kan hjælpe

nyt fra ungdomsklubben

Kategorier: Generelt